Politică de confidențialitate și prelucrare a datelor cu caracter personal (GDPR)
pentru site-ul www.nicomed.ro
Ultima actualizare: 29.01.2025
1. Introducere
Bun venit pe site-ul www.nicomed.ro (denumit în continuare „Site-ul”). Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este foarte importantă pentru noi, iar prin prezenta Politică de Confidențialitate dorim să vă informăm cu privire la modalitatea în care colectăm, utilizăm și protejăm datele cu caracter personal.
Această politică a fost redactată în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (Regulamentul General privind Protecția Datelor – GDPR), precum și cu legislația națională aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
2. Cine suntem
Operatorul de date este [Nume companie/firmă/entitate juridică] (denumit în continuare „Nicomed” sau „noi”).
- Adresă sediu: Calea Grivitei 198-200
- E-mail de contact: office@nicomed.ro
- Număr de telefon: 0731 338 524
- Date companie (CUI, J, etc.): 13478334, J40/9714/2000
3. Datele pe care le colectăm
În funcție de interacțiunile dumneavoastră cu Site-ul, este posibil să colectăm următoarele categorii de date:
- Date de contact: Nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon, adresă de livrare/facturare.
- Date tehnice: Adresa IP, tipul dispozitivului, tipul și versiunea browser-ului, fusul orar, sistemul de operare, informații despre interacțiunea cu site-ul (pagini vizualizate, timp petrecut etc.).
- Date colectate prin cookie-uri sau tehnologii similare: Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați Politica de Cookie-uri [includeți link sau secțiune dedicată].
Colectăm aceste date direct de la dumneavoastră (prin formularele de pe site, contul de utilizator, procesul de comandă) sau indirect, prin intermediul instrumentelor automate (cookie-uri, log-uri de server etc.).
4. Scopul și temeiul legal al prelucrării
Prelucrăm datele cu caracter personal în următoarele scopuri și în baza următoarelor temeiuri legale:
- Procesarea comenzilor și furnizarea serviciilor solicitate
- Scop: Gestionarea și livrarea comenzilor, facturare, relații cu clienții.
- Temei legal: Executarea contractului sau demersurile necesare în vederea încheierii unui contract.
- Comunicări de marketing și newsletter
- Scop: Trimiterea de informații, noutăți, oferte promoționale, mesaje publicitare.
- Temei legal: Consimțământul dumneavoastră explicit, atunci când v-ați exprimat opțiunea de a primi comunicări de marketing.
- Îmbunătățirea experienței utilizatorilor și administrarea tehnică
- Scop: Analiza traficului, îmbunătățirea funcționalității Site-ului, asigurarea securității.
- Temei legal: Interesul legitim de a îmbunătăți serviciile și securitatea Site-ului.
- Respectarea obligațiilor legale
- Scop: Conformarea cu obligațiile legale (de ex. arhivarea documentelor contabile, raportări către autorități).
- Temei legal: Îndeplinirea unei obligații legale.
5. Perioada de stocare a datelor
Datele personale vor fi păstrate doar atât timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor enumerate mai sus sau pentru respectarea unor obligații legale (de ex. prevederile contabile și fiscale).
- Datele aferente contului de utilizator: vor fi păstrate până la ștergerea contului sau pentru perioada prevăzută de legislația în vigoare.
- Datele de facturare: vor fi stocate conform prevederilor legale (ex. 5 sau 10 ani, în funcție de legislația fiscală aplicabilă).
- Datele pentru marketing: vor fi prelucrate până când vă retrageți consimțământul.
La expirarea perioadei de stocare, datele vor fi șterse sau anonimizate în condiții de siguranță.
6. Divulgarea datelor către terți
Pentru a vă putea oferi servicii de calitate, este posibil să transmitem sau să oferim acces la anumite date cu caracter personal următoarelor categorii de destinatari:
- Furnizori de servicii IT și hosting (care se ocupă de întreținerea și securitatea Site-ului).
- Furnizori de servicii de curierat (pentru livrarea produselor).
- Furnizori de servicii de plată/bănci (pentru procesarea tranzacțiilor).
- Furnizori de servicii de marketing (agenții de marketing, servicii de e-mail marketing – doar dacă v-ați dat consimțământul).
- Autorități publice (dacă legea ne obligă sau dacă este necesar pentru apărarea drepturilor și intereselor noastre legitime).
Ne asigurăm că accesul terților la datele dumneavoastră se face în condiții de confidențialitate și în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor.
7. Transferul datelor în afara SEE
În măsura în care datele dumneavoastră sunt transferate în afara Spațiului Economic European (SEE), vom lua măsuri suplimentare pentru a ne asigura că acestea beneficiază de un nivel adecvat de protecție (de ex. prin clauze contractuale standard, decizii de adecvare ale Comisiei Europene etc.).
8. Drepturile dumneavoastră
Conform GDPR, beneficiați de următoarele drepturi privind datele dumneavoastră cu caracter personal:
- Dreptul de acces – Aveți dreptul de a obține confirmarea faptului că datele dumneavoastră sunt prelucrate și, dacă da, acces la aceste date și informații despre modul în care sunt prelucrate.
- Dreptul la rectificare – Aveți dreptul să ne solicitați corectarea sau completarea datelor inexacte sau incomplete.
- Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”) – Aveți dreptul să solicitați ștergerea datelor în anumite situații (de ex. dacă datele nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate).
- Dreptul la restricționarea prelucrării – Aveți dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor în anumite condiții (de ex. dacă contestați exactitatea datelor).
- Dreptul la portabilitatea datelor – Aveți dreptul de a primi datele într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, precum și dreptul de a solicita transmiterea lor către un alt operator.
- Dreptul la opoziție – Aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor bazate pe interesul legitim sau pentru scopuri de marketing direct.
- Dreptul de a vă retrage consimțământul – În orice moment, vă puteți retrage consimțământul acordat pentru prelucrarea datelor în scop de marketing.
Pentru exercitarea oricăruia dintre aceste drepturi, ne puteți contacta folosind informațiile de la Secțiunea [2] (Cine suntem).
De asemenea, aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere a protecției datelor (în România, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – ANSPDCP, www.dataprotection.ro).
9. Securitatea datelor
Am implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja datele dumneavoastră împotriva accesului neautorizat, a pierderii, distrugerii sau divulgării neautorizate. Cu toate acestea, nicio metodă de transmitere sau stocare electronică a datelor nu este complet sigură. În cazul puțin probabil al unei breșe de securitate care v-ar putea afecta, vom lua toate măsurile necesare pentru a remedia situația și pentru a vă informa, conform obligațiilor legale.
10. Cookie-uri și tehnologii similare
Site-ul utilizează cookie-uri și tehnologii similare pentru a vă oferi o experiență optimă de navigare și pentru a colecta informații despre utilizarea Site-ului. Pentru mai multe detalii despre tipurile de cookie-uri pe care le folosim, scopul acestora și modalitățile prin care puteți dezactiva anumite cookie-uri, vă rugăm să consultați Politica de Cookie-uri [includeți link către Politica de Cookie-uri sau o secțiune dedicată].
11. Link-uri către alte site-uri
Site-ul nostru poate conține link-uri către site-uri terțe. Nu suntem responsabili pentru conținutul, politica de confidențialitate sau practicile acestor site-uri terțe. Vă încurajăm să citiți politicile de confidențialitate ale fiecărui site pe care îl vizitați.
12. Modificări ale politicii de confidențialitate
Prezenta Politică de Confidențialitate poate fi actualizată periodic, pentru a reflecta schimbările legislative sau schimbările din activitatea noastră. Vă recomandăm să verificați periodic această pagină pentru a fi la curent cu modificările. Orice actualizare va fi aplicabilă de la data publicării noii versiuni pe Site.